fredag 25 september 2009

JAHAPP.



Idag denna dag har vi insett, att ilskan inte bara härstammar ifrån besvikelse, sorg eller aggression, utan även ifrån Hat också.
Så.

Denna kväll, full som en lök, som jag äder, har jag beslutat mig för att erkänna i text, litterärt sett för att:

Publicera, oprivat min innersta mening, med min själs poäng med detta energislöseri i denna biologiska robbots-konstruktion. Nämligen:
Sagan , om kvinnan, som dog, strax innan jag föddes.

Maria. Du är Hedern värd. Rättvisan. Självständigheten. Så som du själv önskat.
Nej men nu kan man nästan tro att jag är nån kristen jävla fanatiker här, och det är inte sant

Jag är TROENDE fanatiker, gramatiker, sataniker. Det där sissta var ett skämt. Men rätt kul.

Så.

Rättvisa skall skippas och inte en livshistoria är att fördöma.

BAJS OCH VÅRULLAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar