fredag 13 januari 2012

Dagens funderingar:

Allergisk mot tvång.
Barn är naturliga varelser.
Håller jag med om att dagens barn lever i naturliga miljöer?
Min kropp reagerar kontinuerligt på ett naturligt-vis. Därför blir jag stressad.
Mitt driv handlar om: Rädda barnen. Rädda mig själv.
Måste finnas massor att göra.
Mål 2012: Hitta bra metoder att göra massor av bra på ett naturligt otvunget vis som skapar harmoni, lugn, tillit och lugn.
Detta blir nog det svåraste hittils i mitt liv. Måste reflektera nu, tog ca 4,5 timmars stillhet med bäbisen vid tutten och en sido-ergonomisk ställning för att manövrera datorn med begynnande ryggskott som följd samt avsky för rå falukorv, att komma fram till vad jag fått för funderingar idag.

Mitt barn har inte hört av sig den senaste 1.5 timmen så hon sover lugnt och fridfullt tätt intill mig och strålningsmaskinen här. Jag har idag läst om sura tanter som inte gillar att andra glada tanter påstår att det finns barn som inte gråter. Det var väldigt förenklat sagt skrivet av mig.
 Jag förstår dock vad hon menar, jag förstår även vad den andra menar. Ingen kan vara perfekt, och när man inser det får man lättare att förstå texter tror jag.
Jag förstår texter bra =))

Följer upp senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar