lördag 11 april 2009

På rymdmannens återuppstådda dag.



Det är ruggigt inombords. Utombords är det 21 grader varmt på vissa balkonger, på min är det väl minus eftersom den ligger i skugga halva dagen.

Gröten blir jävligt god om man saltar ordentligt, har i en rejäl jävla klick "riktigt" smör, alltsål smör som det står SMÖR på paketet på, samt slänger i en näve russin. Sen lite havremjölk på det samt lite lingonsylt. Fy fan vad hjärnan blir glader. 
Detta blir förövrigt min påsklunch.

Påskmiddag blir det hos min släkt, styvmor och mina syskon som skiter värre än jag. Det ska bli gött.

Mår rätt dåligt nu faktiskt. Och har blivit så ohyfsad så jag inte ens skäms att vräka ur mig detta helt sonika på min blogg. Jag ska göra det allt oftare, för jag är så jävla trött på att folk ser mig som nån jävla glad jävel som alltid är positiv och änglalik.

Jo jag är positiv och änglalik eftersom jag heter Angelica, och således min själ nära besläktad med sina bundsförvanter, änglarna. Men icke från denna jord, så dra o dö.

Jag är även i kroppslig gestalt jävligt trött på jordelivet ovan jord, därför döljer jag en ganska stor portion trötthet på människor och deras jävla hyss, såsåm,;

Självhyckleri, självljugeri, självplågning, samt självbortglömning.

Med mina egenskaper som jag dock har, samt har hållit hemliga både för mig själv samt mänskligheten har jag samlat all besvikelse på hög där nere, vilket ibland, o inte alltför o-ofta, kan utveckla dramatiska samt jävulskt skrämmande vulkanutbrott.

Men jag försäkrar, att endast jävligt dumma jävlar samt ointelligenta självhyklare samt idioter som lyckas trampa på mina tår antingen för mycket eller på fel sätt får äran att råka ut för dessa.

Annars, mår jag mest bara bra av att få vara ifred så ofta jag vill och känner för det, även om jag stundtals blir jävligt kramsjuk och sällskapssjuk och lite diverse sådant.

Glad Påsk!     

ps. o glöm för allt i världen inte att hälla i lite sprit i kitteln när ni åker till blåkulla! Örteé kommer man inte långt med om man vill bli kompis och uppskattad av demoner och annat oknytt!! ds.

2 kommentarer:

  1. Hej Hopp!

    Tänkte bara plinga till med en kommentar :). Sicken keuwl blogg du har, tjejen :-P!

    /Micke, EPM

    SvaraRadera
  2. Hahaa! Har du kikat in! Vad kul!! Man tackar!!

    SvaraRadera