onsdag 8 april 2009

Nu är det nåt på G igen. Aldrig får man vara ifred för livet.



Jag har tänkt, att jag ska börja analysera mera och bättre än vad jag redan gör. Jag ska börja disekera allt hädanefter.

Fast det gör mig lite rädd. Blir man inte tokig då? Kanske ska skita i o analysera helt o hållet, o bara börja gräva i nån jord nånstans istället.

Vad är bäst, vad är sämst. Vad är rätt, vad är korrekt.

Jag vet inte jag. I dag hände något alldeles extra spektakulärt. Mitt ex och jag ska dricka kaffe på fredag. Vad hände och varför? Vad gör jag? Hade jag planerat att detta skulle ske på detta sätt över huvud taget? Jag trodde att skulle jag bara få chansen, så skulle jag visa min stolthet och be han dra åt helvete så högt och tydligt jag bara kunnat och förmått. För att sen säga att jag klarar mig väldans bra utan dig, och egentligen var det bara bra att vi tog slut. För du var inte vad jag ville ha. Obviously.

Och nu sitter jag här, och darrar, och undrar vad jag ska ha på mig, hur jag ska föra mig, hur jag ska bete mig när han kommer.

Vad kommer jag känna? Vad kommer jag säga? Hur kommer det gå? Hur kommer det sluta?

Kommer det sluta?

Det tog ju slut. Och det gjorde det tvärt. På alla vis.

Måste känna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar