fredag 24 april 2009

Man måste Bestämma, Vem som ska Bestämma.


Detta har hänt.


"Jo jag skällde ut, försäkringskassehandläggartanten i fredags f.m..."

Läses med fördel till bakgrundsmusiken av:

"Jag släppte en skit, på dansrotundans dansgolv.." Med Eddie Medusa


Pga fruktansvärt oproffsigt och oadekvat bemötande igår på tillhåll Samanda lokalen, Vasagatan 20 A, västerås city, kl omkring kanske typ 10-11, drogs slipstenarna igång på universell proffissionell högnivå.

Min insikt och övertygelse är. Vet folk inte hyfs, bör dom få lära sig det; På stående fot. I detta fall blev det sittande. 

Jag bröstade upp mig, pekade bestämt på pappret på bordet och förklarade:
)jag sammanfattar pläderingen för enkelhetens skull som följande(

-Man Jävlas Inte Med Mig. Det Ska Du, Ni, Ha Jävligt Klart För Eder För Eventuellt Fortsatt Samarbete På Oroväckande Missbrukat samt klent översiktsorganiserat, MaktRollsFördelnings Plan.

Jag fick uppfostra de, Som skulle ha hjälpt mig.

Tack gud, Eller satan. Har inte ännu fått nåt övertygande tecken på vem jag ska tacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar