tisdag 24 februari 2009

Det gör ont

att erkänna detta för mig själv. Men hur jävla emot mediciner jag än har varit, så måste jag för nu krypa till korset.

Nej jag har inte blivit frälst, ur kyrkan gick jag som alla andra rätt trogna hedningar för många herrans år sedan, så det är lugnt, utan här handlar det om raskt andra saker. Jag har nämligen börjat må bättre!!  

Av cipralex var du kommen och av cipralex skall du åter varda!

Ja det var väl o ta i, men jag är så lugn i sinnet (jämfört med förut) att jag knappt har ilska nog att skriva längre. Men jag gört ändå, pga av den ihållande envisheten.

Bäsig? 

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH BÄSIG?? det va länge sen :) tack för att du fick mig att skratta så här på morgonen :) wiie. va skönt att höra att du mår bättre. medecin kan faktiskt vara riktigt bra. det är ju nåt som saknas i kroppen/huvvet och som man itne kan "fixa" dit på nåt annat sätt än med medecin. eller ja man behöver väl lite hjälp på vägen så att säga. det där blir nog skitbra raring. men nu kan du ju skriva roliga inlägg. om bäsar, rapar, o annat roligt ;)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Haha, vetdu, du har blivit som sånna därn svåra och missförstådda konstnärer som inte kan skapa om de inte lider, hehe!

    SvaraRadera