tisdag 3 mars 2009

Apatisk rent litterärt sett

Ja, det är så sant som det är skrivet.

Medicinen har tydligen gjort mig totalt issue-lös. Därför har jag inte kunnat skriva nåt på ett tag. Men En sak, finns det att göra en liten notis av, Nämligen : fettvalkarna, som rört sig nord-ost-an-uppförs, sedan i lördags kväll, samt söndags kväll.

Motiv: Svull
BevisMaterial:

1. Tömd 200 grams  chips påse, dill och lök smak
2. Tömd, dip påse, sourscream and onion smak
3. Tömd gräddfils tetra, 3 dl
4. Tömd, Hel tömd, Smågodis påse, a 3 hg * 2.

Ja, det ligger på botten o skräpar nu, och inte vart det bättre av barnkalaset som kom på tapeten och lämnade efter dyningar ända tills idag och i frysen framöver.

FAAAAN.

2 kommentarer:

  1. Vad var det jag sa, du ÄR en sån där svår konstnär som inte kan skapa utan att lida :D

    SvaraRadera
  2. Det kanske är en biverkning av medecinen ja. Men bara tillfälligt? Av min har jag tappat aptiten en del. Gått ner lite i vikt. Men inte mycket. Bra där.

    SvaraRadera