söndag 1 februari 2009


Tittutt!!

Är det jag där bakom månntro?? Ja det skulle man kunna tro faktiskt, men hur gärna det vill tros det så är det inte jag! Det är ett "något" i en stor hög med massa jävla rivningsskrot efter ombyggningarna på västerås vackra gamla reningsverk som dom håller på o demolerar.

Jag vill bara gråta. Stans absolut Rysligaste byggnad, som är det vackraste vi har att skåda framför natthimlen när det är som bäst/värst, ska snart vara nåt helt annat. =(( 
Jag måste säga att jag är både imponerad och avundsjuk på gamla reningsverket. För tammejfan vilket jävla väder det och årstid det än är, så passar det i alla färger och nyanser och tillfällen.

- Reningsverket! Du ser alltid fräsch ut, oavsett! Och sanning att säga, det voro min största dröm att kunna se knäckande skön ut i alla väder och utan makeup. 

Japp
 
Och daim

Men helst Dubbelnougat.

3 kommentarer:

  1. Ja vafan, jag med, men ska jag ens komma i närheten krävs hela herbalifes arsenal och 14 sprutor botox. Minst!

    SvaraRadera
  2. Inga tips tyvärr, förutom att sälja din stjärt! Jag försöker med det, men kan hälsa att det går sådär va.. alltså, inget smink i sikte för mig heller. Boooo!

    SvaraRadera
  3. Min stjärt?? Isåfall din?? Förresten min har börjat med såna där "ofrivilliga" skink-klapp nuigen? Pga uppehåll i gallagnetics rytmen senaste två veckorna!!

    FAAN

    SvaraRadera