torsdag 29 januari 2009

Idag gjorde jag mig själv cp i huvudet genom att dricka kaffe. Därför tror min hjärna att jag vill vara vaken än och yrseln har den förträngt.
 
För övrigt, idag har jag Inte städat, Inte diskat, Inte tvättat och inte Läst i någon vettig bok över huvud taget, som jag hade planerat att göra. Men i morgon då jävlar. 
Jo sen hörde jag ju skräck informationen på tv-nyheterna idag också, att arbetsgivarna ska börja kolla sina anställdas bloggar och söka på dem på google. =) Mhmmm. Vad intressant. 
Jag blir instinktivt aggressiv känner jag och här kommer den nakna sanningen till alla er därute som i framtiden kommer att tänkas anställa mig, som en o-överraskande käftsmäll rakt i edra nyllen. 

Ni förstår (med Ni så menar jag förstås både Ni, mina framtida överordnader, släktingar, vänner, ovänner, Gud, Universvum och den heliga grisen) att HÄR; är jag mig själv,  Mitt jag, mitt innersta, personifierat utefter hur mycket mina fingrar på kommando mödar sig nedteckna informationen, om; Mig samme. Precis som när och då,  jag befinner mig hemma, borta, i ridhuset, hos vänner eller varstans helst som INTE är Jobbet och detta innebär Som lyder och följer:

Som privat är jag rätt och slätt inte exakt som jag är på jobbet (beroende på diverse omständigheter såsom månens fas, årstid, väderlek, kalenderdag, utgifter, menstruationsfas, relations-status, mm) utan mer mig själv kan man säga, vad nu det är. Men jag anhåller raskt om befrielse från misstanke om maschocistisk läggning, rashats-involverade aktiviteter, seriemörderi, bankråns-planeringar, rucka jorden ur dess bana för att skapa undergång på universal nivå, hålla hemliga möten rörande djur befrielse kupper samt ej heller bilstölder (ej längre) eller militanta makeup vägrings försök. Detta och mycket mer, som kan betraktas olagligt, ovärdigt, oetiskt och opassande, sysslar jag rätt lite med. Jag gör bara bra saker förstås då jag är en perfektionist utan dess like.

Jag gillar att städa, laga mat, rida häst, leka med barn, hålla rent, tvätta tvätt, stryka tvätt samt skriva matlistor, att göra listor, inköps listor, äta mat och sova, omvartannat i en härlig blandning tills örona trillar av. Däremellan hoppas jag att jag är ångestfri.

Dock kanske jag lite då och då släpper en liten brak skit (bonde som jag är i gener och manér på den ena sidan, samt vetenskapsman och vallon som jag är på den andra samt andra i första) då och då, Spelar för hög musik, relativt sett samt såklart på orättvis och osaklig grund, samt en och annan orgasm då turen faller på och jag får storstadsbesök från yttre europa.

Vad mer jag sysslar med, ska ni fullkomligt skita i, och ska ni nödvändigvis veta de smaskigaste detaljerna kan vi ta en tema dag då vi går igenom våra diverse sexuella läggningar, visioner, mål samt erövringar. Men då står ni för både fika och disk.
 
Armbrytning ställer jag prompt inte upp i och petar näsan det gör jag som alla andra fina damer på ett behärskat och kontrollerat-målmedvetet sätt. Sedan rullar jag snorkusen mellan tummen och långfingret, laddar och tar avslutningsvis tre steg innan jag släpper i väg bollen.

Ja. Jag får skriva mer här nån annan dag, kaffet börjat äntligen gå ur, så nu kan jag få lugn.

Puuuuhhh....

4 kommentarer:

  1. Jag vill ju höra alla de smaskiga detaljerna, välj ett tema så kör vi!

    SvaraRadera
  2. Hehehe du är underbar gumman...:) Kunde inte sagt det bättre självt!!!

    SvaraRadera
  3. Jävla bajs i skiten! De här kommentarbajset funkar inte!

    Men okey ra! Min bästa egenskap är, att när jag tar porriga kort på mig själv så gör jag det i vardagsrummet framför mitt panoramafönster som är lika stor som bioduken på gamla prisma bion! utan att ta ner persiennerna, eftersom jag har slängt dom!! Vad sägs om det?? Ska vi göra en utvärdering nån dag över ett kaffekar på waynes?

    SvaraRadera