torsdag 8 januari 2009

Som att lära sig cykla!

Ja, det får bli titeln på mitt andra av mina första inlägg här på min första blogg evver. Har aldrig bloggat förut, har bara haft tankar om att kanske sätta igång, att blogga, men inte förrän jag blivit så kunnig och såpass intresserad av något att jag skulle kunna ha något vettigt att blogga om, skulle jag ha förmodat mig sätta igång, att blogga. 
Så nu, fast jag ännu inte blivit särskilt intresserad av något, och ej heller blivit vare sig mer lärd eller allmänbildad, har jag skapat mig en liten blogg, i alla fall.

Så vare med det.

Så, nu undrar jag, Vad fan ska jag blogga om? Vad vill folk läsa, vad vill Jag, att folk ska få läsa; om mig; samt, Kommer någon läsa min blogg över huvud taget? Kommer jag att läsa någon annans blogg? Är jag tillräckligt nyfiken på andra människor och vad de har att komma med månntro? Mjo det är jag nog, jag får sätta igång att leta runt, efter, intresseflaggor helt enkelt, för att kanske få mig lite inspiration.

Men jag antar, att denna blogg mestadels kommer att behandla mitt alldeles förjävligt trista liv, hittilsänn som det är. Och den kommer nog att innehålla en hel del egenkomponerade termer ord samt uttryck härligt ihop -slafsade med o-organiserade bakomvarande tankeverksamheter, stavfel, grammatikolyckor samt affektivt utspydda åsikter. Samt såklart, en jävla massa skitsnack. Men: Jag ska göra mitt bästa för att framstå som så proffsig konsekvent och bildad jag bara kan, för detta verkar ju vara seriösa grejjer. I alla fall som jag ser det.

Gott Nytt År! 

1 kommentar:

  1. Du ska skita i vad folk vill läsa om..skriv bara som den helgalna och bergochdalbane person du är...jag kommer iaf läsa....Kraaaaam

    SvaraRadera