lördag 14 mars 2009

Jag är oroväckande bra på att inbilla mig att jag är lycklig.



Kan det blir värre än när det är som värst?

Svaret blir:

- Ja,  självklart kan det, det. 


Sammanställning av Lördagens eftermiddags konferens:

Äter ost.
Steker ägg.
Är skakig
Är out-freakad av livet.
Har ont i tån.
Turkiet står inte på översta raden på semester-listan.
Muhammed, den Helige, var inte pedofil.
Broccoli är bättre än aubergine
Bara stor pampar får dyr medicin på högkostnads skyddet för utbrändhet, fast dom är deprimerade som vi andra.
Jag har ont i tån mer idag än igår och förrgår.
Tvätten fortfarande ostryken.
Hemmet fortfarande ostädat så när som det kan bli.
Jag är trött, på att tjata om att jag aldrig städar och stryker som jag ska, när jag ändå aldrig gör det.
Jag ska äta glass, fast jag inte får.

Så jag.
Det var väl allt.


Protokollet Vidimeras:

Bernt-Rogers Rogersson Roger-Bernts Berntsson

Cheers.



4 kommentarer:

  1. Vi har fått konkurens
    http://www.youtube.com/watch?v=GIFJHYUrcfE&feature=related

    SvaraRadera
  2. Kanske även mystic mask har fått konkurens?
    http://frokenrosa.wordpress.com/2009/03/14/recension-apivita-express-whitening-face-mask-with-fruit-acids/

    SvaraRadera
  3. För övrigt, regga dig på makeupalley.com och sök på neostrata så har du funnit vår hudvård tror jag. Ebay nästa!

    SvaraRadera
  4. Men dåhh.

    Åhlens?
    35 kronor?

    Vad är detta? Du som läser till civilekonom o allt! Slutlednigsförmågan verkar ha fått sig en törn.

    Investera i ett ordentligt hudvårds kitt nu, så du kan släppa den här låg status psykosen du verkar trasslat in dig i.

    Du vet ju att ALLT under 100 lappen, såvidad et inte är nåt exklusivt i burken och priset är reducerat med minst 70 %, är CRAP!!

    De enda som sån där skit funkar på eller rättare sagt (inte gör huden värre på) är folk med hud som inte bryr sig, eller småbarn!

    Såja.

    Det var allt från Gud idag!

    SvaraRadera