lördag 21 mars 2009

Jag har frågor!



Varför; är dagens stora fråga, och trotsig och lag-o-lydig som jag är och alltid har varit, kommer jag inte sätta frågetecken bakom frågorna.

Varför bor jag på Viksäng i västerås.
Varför värker min tå fortfarande.
Varför har jag så svårt att vara disciplinerad.
Varför blev jag utmattad.
Varför är jag inte president.
Varför har jag inga gitarrer.
Varför kan jag inte italienska.
Varför vill jag ha körkort.
Varför kan jag inte alltid vara ödmjuk
Varför slutade jag spela piano.
Varför får jag finnar på ryggen.
Varför odlar jag inte vetegräs.
Varför tränar jag inte på min skateboard.
Varför har jag inte en hel uppsättning snygga cyklar till olika ändamål.
Varför har jag inte en Jas39 Gripen på min gräsmatta.
Varför har jag ingen gräsmatta.
Varför är jag så jävla bäst.
Och Varför, vill man inte dejta Linda Rosing?

Hon är Tjockhårad (på riktigt faktiskt), hon kan skratta som en karl, hon har XX fylliga läppar och syns i klänning som är kort, fast den är lång. Kan det bli mycket bättre. Dessutom ogillar hon otrevliga karlar samt gillar trevliga karlar som är feminina och gillar andra feminina karlar.

Jag säger bara nej till fika två till flera gånger i veckan och JA till fika endast 1 gång i veckan. Från och med i morgon.

Snälla Gud låt detta ske. =/

6 kommentarer:

  1. Men säg om jag behöver dig för fikning på frälsis någon mer gång i veckan än 1 gång, då blir det så?

    SvaraRadera
  2. Jo det kan det bli! Bara det liksom inte innbär nersvälgning av bullar och smarr och socker! Men svart slätt kaffe går ju bra!

    SvaraRadera
  3. Aha, det var mavelbråcksframkallandekolhydrater d u hade i åtanke, då förstår jag och sånt ska vi ju hålla oss borta från (själv käkade jag just musli, så det går ju bra).

    SvaraRadera
  4. Har du läst på dig om neostrata än, detta kräver nämligen en telefonkonferans å de grövsta. Jag antar att vi måste beställa en hel del, men du vet, jag gör ingenting utan att mitt blodomlopp är med.

    SvaraRadera
  5. Okej, vad säger blodomloppet om den här prajmern då? Jag blev lite intresserad när jg såg att den hade solskyddsfaktor oxå.. hmm http://www.maccosmetics.com/product/spp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT174&PRODUCT_ID=1544

    SvaraRadera
  6. Jag ska ta o kika på det här med mitt pann-stetoskop! Det ska jag! Först måste jag bara förbereda mig genom ett halvhett bad och de nya maskerna från åhlens! Resultatet får vi se! Jag hoppas ju å det grövsta att jag ser snyggare och bättre ut efteråt!

    SvaraRadera